بهره‌برداری از ۷۱ پروژه در دهه فجر در شهرستان کازرون

فرماندار کازرون از بهره برداری از ۷۱ پروژه در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در سطح این شهرستان خبر داد.
گروه خبری/ هاشمی کشکولی، علی گلچین، داود کشاورز، علیرضا گلچین، سید علی هاشمی، طیبه خسروی: سیدکمال علوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه این شهرستان گزارشی از عملکرد ۱۸ ماهه زمان تصدی خود به عنوان فرماندار کازرون را ارائه داد واظهار داشت: یکی از وظایف اصلی وزرات کشور علاوه بر حوزه اجرایی، برگزاری انتخابات است که با یاری خداوند، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی را با مشارکت هفتاد و پنج درصدی مردم این شهرستان به طور سالم برگزار کردیم.
وی گفت: با تلاش و پیگیری توانستیم در ۴۴ روستای فاقد شورای این شهرستان که عمده آن ها بالای ۱۵۰۰ نفر جمعیت دارند انتخابات شوراها را برگزار کنیم.
فرماندار کازرون ادامه داد: در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی توانستیم ۲۲۹ روستا و تیره عشایری را در ۶ شهر این شهرستان به طور صد در صدی از انتخابات شوراها بهره مند سازیم.


علوی به فعالیت های خود در حوزه اجرایی در مدت تصدی فرمانداری کازرون اشاره کرد و گفت: با تلاش و پیگیری توانستیم پروژه های عمرانی تعطیل شده و همچنین پروژه های عمرانی در حال تعطیل را جانی دوباره بخشیم و از حالت تعطیلی و کندی روند اجرایی در بیاوریم.
وی پروژه تونل محرم و سیلوی ۵۰ هزار تنی ذخیره گندم را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که یا تعطیل شده بودند و یا روند اجرایی آنها به کندی پیش می رفت که امروز تونل محرم عملیات اجرایی خود را از سرگرفته و سیلوی ۵۰ هزار تنی این شهرستان نیز در حال تکمیل و آماده بهره برداری است.
وی گفت: در ۱۸ ماهه گذشته برای ۲۰۴۰ نفر در سطح این شهرستان اشتغالزایی صورت گرفته و همچنین بر روند اجرایی پروژه تصفیه خانه کازرون سرعت بخشیده شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *