تامین وسایل سرمایشی برای ۵۰ خانواده نیازمند در قالب رزمایش نسیم مهرورزی + تصاویر

رزمایش نسیم مهرورزی با دستان پرمهر خیرین کازرونی برگزار شد .

خبرنگار و عکاس: علی و علیرضا گلچین:

سهرابی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کازرون سهرابی در گفت و گو با خبرنگار طلوع اظهار کرد: طی هماهنگی سراسری در استان که مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با شهرستانها انجام دادند، رزمایش بزرگ نسیم مهرورزی با عنوان کمک سرمایشی استارت خورد و اجرای این رزمایش با دهه کرامت همزمان شده است .

وی با اشاره به اینکه نیازمندان واقعی باید در جامعه شناسایی شوند تا دست یاری به سمتشان برود، افزود: از میان این ۳۷۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد، بر اساس  تحقیقات و بررسی اولیه کارشناسان تعداد ۵۰ خانوار که فاقد کولر و وسایل سرمایشی بودند و لازم بود در این فصل گرم تابستان به آنها کمک می‌شد، شامل این طرح بزرگ شدند .

سهرابی در خصوص اقلام کمک سرمایشی گفت: اقلام کمکی شامل کولر، یخچال و پنکه است که با همت قابل تقدیر و دستان پرمهر خیرین همیشه در صحنه شهرستان کازرون، گرمای شدید تابستان برای این خانواده ها به بهاری دل انگیز تبدیل شد.

او بیان کرد: این افتخار را داریم که در پستی قرار داریم که نیازمندان را با کمک خیرین و مردم یاری کنیم و وظیفه شرعی و قانونی خود را بر اساس خدمت به نیازمندان واقعی برنامه ریزی کرده ایم به طوری که در حال حاضر حدوداً ۳۷۰۰ خانوار را تحت پوشش این نهاد قرار داده ایم .

همچنین در حاشیه این رزمایش مرادزاده کارشناس و مسئول مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) کازرون بیان کرد: با یاری عزیزان خیر، ۵۰ قلم اجناس با ارزش ۱۰۰ میلیون تومان برای این طرح تهیه شده بود.

مرادزاده اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کازرون همیشه آماده دریافت کمک های نقدی با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۲۶۴۲۶بنام کمیته امداد و غیرنقدی با حضور و یا هماهنگی با شماره ۰۹۱۷۷۲۳۰۷۷۵عزیزان می باشد.

در پایان کلیه این ۵۰ خانوار با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی ( ره ) اجناس خود را تحویل گرفتند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *