اجرای بیش از چهارصد برنامه به مناسبت دهه فجر در شهرستان کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون از برگزاری بیش از چهارصد برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

سرویس خبری/ داود کشاورزی- محمدحسین هاشمی کشکولی: سرهنگ غلامرضا توکل در جمع خبرنگاران اجرای رزمایش الی بیت مقدس را به عنوان یکی از برنامه‌های این ایام نام برد و افزود: این رزمایش به مدت ده روز از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و ورزشی و جشن شادی  در هفتاد دو مسجد شهرستان برگزاری می شود، اظهار کرد: همچنین اجرای رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به آسیب دیدگان کووید۱۹ در دستور کار این ایام خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون دهه پنجم انقلاب اسلامی را دهه بصیرت، ولایت پذیری، عزت، پیشرفت و عدالت خواند و گفت: امروز از نظر سیاسی، اجتماعی و علمی و پژوهشی در جایگاه خوبی در منطقه و جهان هستیم و حرفی برای گفتن داریم.

او با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص تمدن نوین اسلامی، خود سازی و تشکیل دولت اسلامی، بیان کرد: این قدرت نرم از برکات شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم ومکتب حاج قاسم سلیمانی است.

سرهنگ توکل خاطرنشان کرد: شهرستان کازرون جزو یازده شهرستان حکومت نظامی در دوران شاهنشاهی بود و مردم این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند.

او ادامه داد: مردم شهرستان کازرون مردمی اصیل و مبارزند که جلوی استعمار انگلیس ایستادگی کردند وسابقه درخشانی در انقلاب اسلامی از خود به یادگار گذاشته اند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: امروز مسئولین باید در بین مردم باشند و تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به مردم وامیدوار کردن آنها به کار گیرند چرا که دشمن در تلاش است که مردم را از انقلاب اسلامی و نظام ناامید کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *