هپکو شکار جدید شیران جوان/ شهرداری کازرون ۳۰ – هپکو اراک ۲۷

در ادامه هفته سوم سی‌امین دوره لیگ برتر هندبال کشور تیم شهرداری کازرون، میزبان خود هپکو اراک را با نتیجه ۳۰ به ۲۷ را مغلوب کرد.
این دیدار که در سالن اختصاصی هندبال هپکو با قضاوت کوبل داوری موسویان – کلاهدوزان و نظارت تیم داوری روشنفکر –وصالح قدیم برگزارشد در نیمه اول با اختلاف ۱۸ به ۱۱ بنفع شیران جوان کازرون به اتمام رسید.


در نیمه اول بازی پایاپای دوتیم همراه با فرصت‌طلبی یاران با تجربه کازرون همراه شد تا خیلی زود اختلاف را زیا د و زیا‌دتر کنند.
در نیمه دوم اراکی به خود آمد اختلاف را کم کرد و حتی دقایقی این اختلاف را به یک گل رسانند، ولی شیران جوان کازرون با تجربه‌تر از این حرف‌ها بود که بازی برده را وا دهند.
عباس اسد زاده دروازه‌بان- مسلم کاظمی-مجتبی کرمیان – برادران رستمی – میثم نوروزی و حسین سلطانی بازیکنان با تجربه و بعضاً ملی پوش کازرونی بودند که با بازی خوب خود به برد تیم شهرداری کازرون کمک شایانی کردند.
در پایان این بازی ایرج رضایی سرمربی تیم هپکو که از زحمتکشان هندبال اراک و ایران است برای همیشه از هندبال بخاطر عدم حمایت مسئولین اراکی خداحافظی کرد.
کادر فنی جوان و بومی تیم شهرداری ضمن جمع کردن حواشی اطراف تیم و عدم غرور کاذب در بین بازیکنان که تا به حال در آن موفق بوده باید بیشتر مراقب نیمه‌های دوم بازی‌های خود باشند؛ زیراکه در دیداری که در یزد و اراک به میدان رفتند در نیمه دوم هر دو بازی نتیجه رو به حریف خود واگذر کرد ه ولی اختلاف ایجاد شده در نیمه‌های اول باعث پیروزی در اراک و مساوی در یزد شد.
بازیکنان تیم شهرداری کازرون:
میثم نوروزی تبار. بهرام رستمی. فرزاد رستمی. حسین سلطانی. مجتبی کرمیان. مسلم کاظمی. عباس اسدزاده. امیر فرهادیان. محمد سی سختی. عادل شنبدی. محمد رضا عوره ای. سعید رضا اندام. محمد صفری. محسن راسته. یوسف میرشکاری. علی اسدی. غلامحسین مجری. علی رضا صفری. سرمربی امین رهسپار. کمک مربی مهدی خجسته.
سرپرست: مهندس محمدرضا نکویی بخش
مدیر فنی: حسین استواری
مدیر رسانه‌ای و روابط‌عمومی: دکتر امیر حسن شفیعی
بعداز گذشت سه هفته از آغاز لیگ تیم کازرون با نام شهرداری پا به میدان مسابقات گذاشته وتا به اینجا کار با دو برد ویک تساوی در رده دوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است جا دارد تا مسئولین محلی و استانی حمایت‌های معنوی و مالی خود را از این تیم عملی ساخته تا بعداز سال‌ها این تحرک و شور نشاط اجتماعی که در شهر کازرون ایجاد شده دچار اختلال نگردد.
نماینده شهرستان، فرماندار، امام جمعه، شهردار، شورای شهر همه و همه باید صادقانه و فارغ از هر گرایشی دین خودرا به مردم و جوانان کازرونی ادا کنند تا فردا شرمنده تنها دلخوشی این جوانا‌ن نباشند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *