کلنگ‌زنی پارک‌تپه بعثت در کازرون + گزارش تصویری

کلنگ‌زنی پروژه بزرگ پارک‌تپه بعثت با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در کازرون

سرویس خبری/ علی و علیرضا گلچین- محمدحسین هاشمی کشکولی: کلنگ احداث پروژه بزرگ پارک‌تپه صبح امروز از سوی شهرداری کازرون به زمین زده شد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری کازرون، بلافاصله پس از آئین کلنگ‌زنی این پروژه که با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، جمعی از مسئولان شهر و شهرستان و شهروندان برگزار شد، ماشین‌آلات شهرداری عملیات اجرایی بخشی از خاکبرداری پروژه را آغاز کردند.
شهردار کازرون در این آئین مساحت پروژه را در فاز اول ۱۱ هکتار عنوان کرد و گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای فاز اول ۳۰ میلیارد ریال است.
مهندس محمدامین مهرورز با بیان اینکه اجرای پروژه با تفاهم میان شهرداری و اداره راه و شهرسازی شهرستان میسر شده، اظهار کرد: در این پروژه مواردی همچون فضای سبز گسترده، آبشار، آلاچیق، پارکینگ، مسیر پیاده‌روی و امکانات تفریحی دیگر پیش‌بینی شده است.
او ضمن تقدیر از حمایتهای بی‌دریغ شورای اسلامی شهر کازرون، گفت: شهرداری به پشتوانه این حمایتها، در صدد خدمت گزاری هر چه بیشتر به مردم شریف و نجیب کازرون بوده و هست و سعی خواهیم کرد در قدمها و پروژه‌های آتی، آن چه لایق مردم شریف کازرون باشد، برای توسعه و آبادانی کازرون به مرحله اجرا درآوریم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *