اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در ارتفاع ۴۰ متری میدان بعثت

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پرچم جمهوری اسلامی ایران در ارتفاع چهل متری میدان بعثت به اهتزاز درآمد.
به گزارش دریافتی روزنامه طلوع از روابط عمومی شهرداری کازرون، در مراسم برافراشتن پرچم که با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، مدیران شهرستان و جمعی از شهروندان و پرسنل شهرداری برگزار شد، مهندس رضا نوذری شهردار کازرون ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: ابعاد این پرچم ۹ در ۱۵ متر و مساحت آن ۱۳۵ متر مربع است که در ارتفاع بیش از چهل متری بر فراز شهر خودنمایی خواهد کرد.
وی ادامه داد: ما مسئولین باید به گونه ای برنامه ریزی و کار کنیم که بتوانیم تمام توان خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب به کار بگیریم.
آیین به صدا در آوردن زنگ انقلاب در مدرسه شهید بستان‌پور، استقبال نمادین از ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و رونمایی از تمثال امام(ره) از دیگر برنامه هایی بود که شهردار کازرون و دیگر مسئولان شهرستان در آغازین روز دهه فجر امسال در آن حضور یافتند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *